MULTI PARK

Yatay ve dikey taşıyıcıların, her kademede bağımısız olarak hareket edebilmelerinden dolayı giriş ve çıkış hızlıdır. Bir aracın çıkarılabilme süresi 2 dakikadan azdır.

Taşıyıcılar kılavuz raylara temas etmedğinden, gürültü ve titreşim çok düşük seviyelerdedir. Özel yapım rulmanların (urethane rollers) kullanımı, paletleri dikey taşıyıcıdan yatay taşıyıcıya oradan da park hücresine aktarımı esnasında oluşan gürültüyü asgariye indirir.

Sürücü için otomatik park sistemi kabinine giriş ve çıkışı döner platformlar sayesinde kolaylaştırılmıştır.

Çoklu algılayıcılar (sensör) ve üçlü emniyet sistemleri ile donatılmıştır. Hatalı çalışma tespit denetimi, benzersiz bir emniyet ve güvenilirlik, sağlamıştır.

Yoğunluk olduğunda araçlarını almak isteyen birkaç araç sahibinin aynı anda gelmesi halinde, sıralamayı hafızada tutma yeteneği vardır.

 

Multi Park sistemi, araçları asansör ile otomatik olarak nakledecek ve buradan da çoklu kademelerin herhangi birisinde bekleyen yatay taşıyıcıya aktaracak şekilde tasarlanmıştır. Yatay taşıyıcılar daha sonra aracı uygun park hücresine yerleştirirler. Sistem; hem orta ve büyük çaplı binalar, hem de bağımısız genel park yerleri için uygundur. Multi Park sistemi; 20 den birkaç bine kadar aracı barındırabilir. Bu sebeple büyük ölçekli projelere uygundur. Azami verimlilik için aynı anda 2 den fazla aracın hareket ettirilebilmesi mümkündür.

KULE PARK

Asgari arazi kullanımı: 7x7 metre2 bir alana 50 araca kadar park imkanı

Taşıyıcılar kılavuz raylara temas etmedğinden, gürültü ve titreşim çok düşük seviyelerdedir. Özel yapım rulmanların (urethane rollers) kullanımı, paletleri dikey taşıyıcıdan park hücresine aktarımı esnasında oluşan gürültüyü asgariye indirir.

Sürücü için otomatik park sistemi kabinine giriş ve çıkışı döner platformlar sayesinde kolaylaştırılmıştır.

Çoklu algılayıcılar (sensör) ve üçlü emniyet sistemleri ile donatılmıştır. Hatalı çalışma tespit denetimi, benzersiz bir emniyet ve güvenilirlik, sağlamıştır.

Yoğunluk olduğunda araçlarını almak isteyen birkaç araç sahibinin aynı anda gelmesi halinde, sıralamayı hafızada tutma yeteneği vardır. Kule Park olarak ta adlandırılan dikey taşıyıcılı tip, araçların bir palet üzerinde, dikey taşıyıcı ile düşey olarak otomatik hareket ettirme ve sonrasında da sağ ve soldaki park hücrelerine aktarmak için tasarlanmıştır. Sistem orta ve büyük ölçekli binalar için uygundur. Bağımsız bir otopark kulesi olarak ta kullanılabilir. Entegre bilgisayar sistemi ile denetlenmesinden dolayı, tüm işleyiş bir ekran üzerinde görülebilmektedir.

KARE PARK

Kare Park rampalı bir katlı otoparka oranla 1:8 oraninda bir hacim verimliliği sağlamaktadır. Dar bodrum alanlarını azami seviyede kapasite ile kullanır.

Maksimum 6 kademeli olarak inşa edilebilir.

Yüksek hızlı kaldırma mekanizmasının uyarlanması ile hızı çok artmış ve böylelikle giriş çıkış için gerekli olan süre kısalmıştır.

Üstten giriş tasarımı, gömülü döner platformu sayesinde kullanımı kolaydır.

 

Aracın park sistemine sokulması sonrasında her iki uçtaki araçların dikey taşıyıcılar ile düşey olarak hareket ettirilebilmesi için tasarlanmıştır. Garaj, paletleri dikey taşıyıcılar ile ilişkili olarak döndüren araçların yatay olarak hareket ettirildiği kademelerden oluşmuştur. Çok katlı devinim tipi, yüksek hacim verimliliğinden dolayı, küçük ve orta boyutlu binalar için uygundur.